HR-owy powrót do podstaw
HR staje się coraz bardziej techniczny. Tworzone są koncepcje, modele, wymyślane coraz nowsze benefity. A czasami największe braki są w podstawach. Istnieje przekonanie, zresztą prawdziwe, że „przychodzi się…
Jest tworzonych wiele statystyk, które mają pomóc w wyborze odpowiedniego kierunku studiów. Te statystyki dotyczą najczęściej zarobków. Nie dziwne – w końcu studia najczęściej są wybierane przez pryzmat przyszłej pracy, a pracuje się w dużej mierze mimo wszystko dla pieniędzy. Jednocześnie w takim myśleniu tkwią pewne pułapki, o czym piszę w październikowym numerze „Business Life Polska”.
Do tego wydania napisałem jeszcze dwa artykuły. Jeden bardzo ważny dla nowoczesnych menedżerów, czyli well-being w firmie. Co prawda tematy zdrowia i pieniędzy niezbyt często są łączone, szczególnie w kontekście biznesu, jednak naprawdę warto przyjąć nową optykę. Pisała o tym również (a może przede wszystkim) Ewa Stelmasiak w „Liderze dobrostanu” ( tutaj moja recenzja ).
Kolejny artykuł dotyczy inwestycji w zegarki. To kwestia, która od niedawna szczególnie elektryzuje społeczność biznesową. Zachęcam do przeczytania o tym; czasomierze temat bardzo wdzięczny, zarówno pod kątem kolekcjonerskim jak i zarobkowym.
Poniższe artykuły mojego autorstwa:
znajdziecie w e-wydaniu Business Life Polska, dostępnym pod tym linkiem: E-wydanie Business Life Polska
Życzę przyjemnej lektury!
HR staje się coraz bardziej techniczny. Tworzone są koncepcje, modele, wymyślane coraz nowsze benefity. A czasami największe braki są w podstawach. Istnieje przekonanie, zresztą prawdziwe, że „przychodzi się…
Klienci wymuszają zmiany i sytuacja wymusza zmiany. Czy więc warto jest się zmieniać? Jeżeli spojrzysz na to, że YouTube miał być portalem randkowym – zapewne tak. Słuchać klienta…
Na rynku nie wygrywają ci, którzy robią wszystko po trochu. Wygrywają ci, którzy robią mniej – ale za to doskonale. Lisy są przebiegłe, zwinne, ciekawe świata, szybkie, a…
Doradztwo biznesowe nie dotyczy tylko wielkich korporacji – porady biznesowe są również domeną mniejszych firm. Pozostają kluczowe pytania – czy warto i czy to się opłaca? Wszyscy znamy…