Jak sztuczna inteligencja może pomóc w marketingu? Opcji jest naprawdę wiele, a będzie więcej. W najnowszym Business Life Polska napisałem również o gamingu wśród dorosłych (który, swoją drogą, ma się bardzo dobrze) i o powrocie legendarnego CEO za stery Disneya.
Chwilę mnie nie było na blogu i zapewne czas to nadrobić. Ostatni okres był czasem wzmożonej pracy w firmie i realizacji nowych strategii. Napisałem jednak trzy artykuły do znanego już magazynu bloga czasopisma Business Life Polska i tym postanowiłem się z Wami podzielić. Oczywiście z linkiem do e-wydania, aby oprócz chwalenia się twórczością poszła za tym treść dla Was. A czytania jest sporo, szczególnie, kiedy się weźmie pod uwagę również inne artykuły w czasopiśmie.
Poniższe artykuły mojego autorstwa:
- Wykorzystanie sztucznej inteligencji w marketingu
- Gaming wśród dorosłych
- Bob Iger znów za sterami Disneya – prezentacja sylwetki legendarnego menedżera i kulisy powrotu
znajdziecie w e-wydaniu Business Life Polska, dostępnym pod tym linkiem: E-wydanie Business Life Polska
Artykułu warte przeczytania, sztuczna inteligencja już hula na tyle, że nawet znane osobistości ze świata nowych technologii (w tym Elon Musk) chcą spowolnienia jej rozwoju. A opcji wykorzystania jest mnogość, dość powiedzieć, że pisanie artykułów (i to bardzo dobrych) przez Chat-GPT to tylko kropla w morzu.
Dalej możecie zapoznać się z danymi dotyczącymi gamingu wśród dorosłych – to tak jeżeli chodzi o tych wszystkich instagramowych „doradców biznesu”, którzy biznesu żadnego nie zrobili, ale robią piękne prezentacje o tym, że bogate osoby nie tracą czasu na gry komputerowe. I oczywiście się mylą, nie tylko w tych kwestiach.
A na końcu możecie przeczytać o tym kim był Bob Iger, którego genialną książkę recenzowałem tutaj.
Miłej lektury!