Jak się wybić? Jak znaleźć swoją niszę? O tym piszę na blogu trenera personalnego i dietetyka – Łukasza Stelmaszczyka. Jeżeli nie działasz w tej branży – wciąż warto przeczytać.

 

A dlaczego warto przeczytać? Cóż, początkowa analiza marketingowa i związany z nią plan jest sprawą dosyć uniwersalną. Należy podjąć podobne kroki, przemyśleć podobne kwestie. Czy to działasz w branży fitness czy doradztwa biznesowego.

Oczywiście najlepiej to pokazać na przykładzie

 

Jeżeli obserwujesz bloga mickeys.pl, to zapewne widziałeś ostatni post, który Łukasz napisał o tym, jak poprzez dietę, aktywność fizyczną i suplementację, można zwiększyć swoją efektywność w biznesie (jeżeli nie czytałeś to polecam nadrobić: Jak poprawić swój performance w biznesie?).

 

Ja również napisałem post na bloga Łukasza, gdzie daję wiele wskazówek biznesowych i pokazuję jak osoby działające w branży fitness mogą działać efektywniej poprzez odpowiednie podejście marketingowe. O tym przeczytasz tutaj: Marketing w branży fitness.

 

Do następnego!

 

PS. Nie bez znaczenia jest też marketing internetowy. W tym SEO i SEM. A czym się one różnią? O tym przeczytasz tutaj.

 

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
 

Może zainteresują Cię poniższe posty?

 
Czym jest sygnet loga?