Dla Business Life Polska napisałem ostatnio dwa artykuły: o rynku franczyzy w Polsce oraz o perfumach niszowych. Oczywiście podsyłam link do wydania elektronicznego.

 

Lubię mieć „swoje” miejsca, rzeczy, muzykę. Tak już mam. I takim „moim” czasopismem od czerwca 2018 r. stało się „Business Life”. A pamiętam dokładnie, bo to było w dzień seminarium branżowego organizowanym w Krakowie. A, że mam dyplom to wiem. Byłem w hotelu i wpadło mi do ręki pismo biznesowe, które niedługo miało stać się moim ulubionym. Akurat na okładce był Michał Sadowski, CEO Brand24, więc się zainteresowałem.

 

Treść na tyle mi się spodobało, że zamówiłem prenumeratę. „Business Life” lubię za dosyć luźne i ciekawe treści, bez nadęcia. No i za treści lifestylowe. Dzisiaj mogę ogłosić z niekrytą dumą, że na łamach czasopisma znalazły się dwa moje artykuły.

 

Moje tematy w Business Life Polska

 

Napisałem dwa artykuły:

  • O rynku franczyzy w Polsce – tutaj analiza rynku, ofert popularnych franczyzodawców, analiza biznesowa zarówno od strony franczyzodawców jak i franczyzobiorców;
  • O perfumach niszowych – również analiza rynku i popularnych marek, przyjrzenie się jakości, cenie i motywom zakupowym konsumentów.

 

Wiem, że ostatnio nie rozpieszczam ilością treści na blogu (przepraszam, ale mam bardzo dużo pracy przy projektach firmowych), niemniej daję link do najnowszego wydania „Business Life”, gdzie może przeczytać to, co napisałem. No i od razu kilka innych artykułów, bo jak powiadam – są świetne. Dużo jest o zarządzaniu, biznesie, a w tym wydaniu również o kryptowalutach.

 

Miłej lektury!

 

Link -> Wydanie Business Life Polska numer 36 luty/marzec 2022

 

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
 

Może zainteresują Cię poniższe posty?