HR-owy powrót do podstaw
HR staje się coraz bardziej techniczny. Tworzone są koncepcje, modele, wymyślane coraz nowsze benefity. A czasami największe braki są w podstawach. Istnieje przekonanie, zresztą prawdziwe, że „przychodzi się…
Jak zapewne wiecie, i chwalę się o tym przecież na głównej stronie bloga, jestem praktykiem. Oczywiście podpieram to dosyć dużą dozą teorii, ale jednak, parafrazują klasyka „praktyka is the king”.
W pracy zawodowej, między innymi, współtworzę z klientami nowe produkty perfumeryjne (private label), niekiedy zaczynając pracę od opracowania zupełnie nowej marki. Oczywiście bardzo mi zależy na tym, aby te marki osiągnęły sukces, ponieważ to ma bezpośrednie przełożenie na zwiększenie produkcji realizowanej przez firmę, której jestem wspólnikiem.
Jakiś czas temu napisałem artykuł do prasy branżowej (pierwotnie pojawił się w czasopiśmie „Świat Przemysłu Kosmetycznego”. W artykule wskazuję drogę, jaką należy przejść planując nowe wdrożenie. Artykuł jest uniwersalny – nie dotyczy tylko perfum, chociaż podaję tam przykłady właśnie tego asortymentu. Zachęcam do lektury.
Artykuł pt. 5 pytań dla sukcesu własnej marki perfum. Analiza marketingowa znajdziecie na moim firmowym blogu: https://www.aromapartners.eu/analiza-marketingowa-perfumy/
Oczywiście zachęcam od razu do przejrzenia całej strony AromaPartners, dzięki czemu dowiecie się co jest moim podstawowym biznesem.
HR staje się coraz bardziej techniczny. Tworzone są koncepcje, modele, wymyślane coraz nowsze benefity. A czasami największe braki są w podstawach. Istnieje przekonanie, zresztą prawdziwe, że „przychodzi się…
Klienci wymuszają zmiany i sytuacja wymusza zmiany. Czy więc warto jest się zmieniać? Jeżeli spojrzysz na to, że YouTube miał być portalem randkowym – zapewne tak. Słuchać klienta…
Na rynku nie wygrywają ci, którzy robią wszystko po trochu. Wygrywają ci, którzy robią mniej – ale za to doskonale. Lisy są przebiegłe, zwinne, ciekawe świata, szybkie, a…
Doradztwo biznesowe nie dotyczy tylko wielkich korporacji – porady biznesowe są również domeną mniejszych firm. Pozostają kluczowe pytania – czy warto i czy to się opłaca? Wszyscy znamy…