Jakie 5 pytań należy sobie zadać, aby diametralnie zwiększyć szanse na sukces dla nowego produktu lub marki? Zobaczmy jak wygląda analiza marketinfowa na przykładzie perfum.

 

Jak zapewne wiecie, i chwalę się o tym przecież na głównej stronie bloga, jestem praktykiem. Oczywiście podpieram to dosyć dużą dozą teorii, ale jednak, parafrazują klasyka „praktyka is the king”.

 

Czym się zajmuję?


W pracy zawodowej, między innymi, współtworzę z klientami nowe produkty perfumeryjne (private label), niekiedy zaczynając pracę od opracowania zupełnie nowej marki. Oczywiście bardzo mi zależy na tym, aby te marki osiągnęły sukces, ponieważ to ma bezpośrednie przełożenie na zwiększenie produkcji realizowanej przez firmę, której jestem wspólnikiem.

 

Jakiś czas temu napisałem artykuł do prasy branżowej (pierwotnie pojawił się w czasopiśmie „Świat Przemysłu Kosmetycznego”. W artykule wskazuję drogę, jaką należy przejść planując nowe wdrożenie. Artykuł jest uniwersalny – nie dotyczy tylko perfum, chociaż podaję tam przykłady właśnie tego asortymentu. Zachęcam do lektury.

 

Artykuł pt. 5 pytań dla sukcesu własnej marki perfum. Analiza marketingowa znajdziecie na moim firmowym blogu: https://www.aromapartners.eu/analiza-marketingowa-perfumy/

Oczywiście zachęcam od razu do przejrzenia całej strony AromaPartners, dzięki czemu dowiecie się co jest moim podstawowym biznesem.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
 

Może zainteresują Cię poniższe posty?