Światowy dzień wellness – 7 kroków do poprawy jakości życia
7 kroków do poprawy jakości życia brzmi zbyt… prosto. Jednak czasami naprawdę niewiele trzeba do zmiany. Przeczytaj wpis, który przygotowałem na Światowy Dzień Wellness. Tak, to prawda –…
Możesz czytać o nowych technikach pozycjonowania, możesz czytać o nowych algorytmach, ale to będzie jak uczenie się o tuningu silnika, kiedy nie wiesz jak jak działa silnik. Jeżeli chcesz stosować dane narzędzia efektywnie i ze zrozumieniem, musisz zacząć od podstaw.
Które strony internetowe będą pierwsze wyświetlać się w Google? Te, za które ktoś opłacił AdWords (linki sponsorowane; o tym w następnym artykule). Ale zaraz za nimi mamy już witryny ustawione według rankingu. Te, które wyszukiwarka oceni jako najlepsze – pierwsze ukażą się oczom internautów. To jest główne założenie i to na nim się buduje.
Tutaj mamy kolejne pytanie: „jak wyszukiwarka dokonuje oceny?”. Cóż, musisz wyobrazić sobie, jakbyś to ty oceniał. Przyjrzyjmy się poszczególnym krokom:
Przechodzimy w takim razie do naszego pytania, o to jak wyszukiwarka Google (lub inna) ocenia witryny. Cóż – tak samo. Z tym, że stron jest mnóstwo, więc robi to za pomocą algorytmów.
Powyżej znajdują się kroki, jakie zapewne sam być poczynił, aby ocenić witrynę. „Przetłumaczmy” je na działanie wyszukiwarki:
Jak widzisz, Google ma pewien cel w działaniu w taki sposób, jaki działa. Chodzi o to, żeby użytkownicy faktycznie trafiali na wartościowe strony. Musi jednak algorytmami odpowiednio zarządzać, ponieważ specjaliści SEO (to ci od pozycjonowania) uczą się ich i zaczynają działać sztucznie.
Wyszukiwarka modyfikuje algorytmy i wprowadza nowe. Każdy kolejny ma za zadanie nie utrudnić ci życie, ale sprawić, aby wyniki były bardziej wiarygodne. Dlatego, kiedyś, aby wypozycjonować się na dane hasło, trzeba było często używać tego słowa w mianowniku. Dzisiaj już można śmiało je odmieniać przez przypadki a nawet używać synonimów. Algorytm wykryje również (lub chociaż się postara) czy to, o czym piszesz jest związanie z danym hasłem, czy też je bełkotem mającym go zmylić.
Reasumując – strony internetowe powinny być coraz bardziej tworzone pod ludzi, a nie roboty Google. Lepiej i więcej pisząc na dany temat – lepiej się pozycjonujesz, nawet jeżeli nie znasz na pamięć wszystkich technik SEO.
Tak jak napisałem, rozumienie podstaw to fundament. Jednak jeżeli chcesz mieć naprawdę świetne efekty – warto, mimo wszystko, zgłębić wiedzę o technikach, algorytmach i narzędziach. Tutaj polecę ci partnera wpisu – Sunrise System, który specjalizuje się w marketingu internetowym. Koniecznie sprawdź czym jest pozycjonowanie na Sunrise. Jest tam naprawdę dużo wiedzy, którą warto przyswoić.
Jak widzisz, wszystko opiera się na tym, że strona ma być wartościowa. Wszelkie techniki i narzędzia służą tylko udowodnieniu tej wartości wyszukiwarkom. Tworząc swoją stronę daj się lubić – zarówno czytelnikom, jak i robotom.
***
Artykuł sponsorowany.
7 kroków do poprawy jakości życia brzmi zbyt… prosto. Jednak czasami naprawdę niewiele trzeba do zmiany. Przeczytaj wpis, który przygotowałem na Światowy Dzień Wellness. Tak, to prawda –…
Zapewne zauważyłeś, że wiele bogatych ludzi wcale nie wygląda na bogatych. Z kolei atrakcyjne aktorki często mają zdjęcia w powyciąganych dresach. Czy oni nie dbają i wizerunek? Dowiedz się,…
Dzisiejszy wpis na blogu będzie kontrowersyjny. Jednak może podziałać jak zimny prysznic. Niezbyt przyjemny, ale potrzebny. Można powiedzieć, że interesowałem się propagandą sukcesu „zanim to było modne”. Czytałem…
Niektórzy przez benefit rozumieją „owocowy czwartek”, inni zaś – dom na własność po 5 latach pracy. O niestandardowych świadczeniach piszę w najnowszym Business Life Polska. Dodatkowo – o śnie,…